• A Stam & Zonen BV verlengt overeenkomst voor reclamebord bij vv Naaldwijk

Binnen vv Naaldwijk is de betrokkenheid van spelers en ouders van spelers bijzonder groot. Het helpt de sponsorcommissie enorm dat er meegedacht wordt door betrokken leden. Na 3 jaar als teamsponsor van Zami 6 bijgedragen te hebben, besloot Tijmen Bos in samenspraak met zijn werkgever om na afloop van de eerste overeenkomst een tweede overeenkomst af te sluiten waarbij de sponsoring via het reclamebord verlengd werd. VV Naaldwijk bedankt Tijmen voor zijn inzet en is A. Stam & Zn dankbaar voor hun blijvende bijdrage aan onze mooie vereniging.

Over A. Stam & Zonen BV

Aannemersbedrijf A.Stam & Zonen BV is sinds 1936 een begrip is in Den-Haag en omstreken. Door onze ruime ervaring in combinnatie met gemotiveerd personeel en het beheersen van het vakmanschap, zijn wij een bedrijf welk voorop loopt in ons vakgebied. Moderne bouw technieken hebben we hierdoor feilloos in de vingers. Tot volledige tevredenheid van onze opdrachtgevers.

Voor meer informatie, neem een kijkje op: www.stam-zonen.nl