• Boudewijn de Geer nieuwe hoofd jeugdopleiding vv Naaldwijk

Vanaf volgend seizoen zal Boudewijn de Geer aan de slag gaan als nieuwe hoofd jeugdopleiding bij vv Naaldwijk. Boudewijn heeft in het verleden gespeeld als voetballer bij onder andere FC Den Haag en de Graafschap. Hiernaast heeft hij ervaring opgedaan als (jeugd)trainer bij diverse voetbalverenigingen, waaronder Quick. Tot slot heeft hij zijn sporen verdiend als hoofd jeugdopleiding bij onder andere Quick en VELO.

Wij zijn als vereniging zeer verheugd op de komst van Boudewijn. Samen met Boudewijn zullen wij de ingezette lijn voortzetten en het doel nastreven om onze trainers nog verder te ontwikkelen en onze spelers en speelsters zo goed mogelijk op te leiden. Wij kijken uit naar een goede samenwerking en een mooi voetbalseizoen.