Trouwe volgers zullen opgemerkt hebben dat een verslag van vorige week nog ontbrak op de kanalen. Dat was niet vanwege een slechte wedstrijd, sterker nog: de uitslag van vorige week is zeker nog het vermelden waard. In Hoek van Holland traden de dames toen aan tegen (op dat moment nog) koploper HVC. In een spannende wedstrijd werd met 2-3 gewonnen door collectief, hard werken en doelpunten van Mies, Carly en Sam.
De beslissing moest dus vallen in de tweede helft en de dames waren vastbesloten het juiste voorbeeld te geven aan de mannen die inmiddels ook aan de aftrap stonden tegen Verburch. De wedstrijd werd even onderbroken door een opstootje tussen scheids en de grensrechter van de tegenpartij, maar de dames van beide kanten wilden door met de leuke wedstrijd en zagen het als een mooie kans voor een drinkpauze! Na de onderbreking werd de wedstrijd beslist uit drie standaardsituaties. Bij de eerste kon Lieke niet voorkomen dat de bal haar arm raakte in de zestien. De penalty werd door Verburch snoeihard benut. 1-1. De tweede was aan de andere kant: een vrije trap randje zestien was prooi voor Lisa, die de bal in de kruising krulde. 2-1. In de slotfase was Naaldwijk duidelijk de bovenliggende partij. Carly werd aangetikt in de zestien en de bal ging op de stip. Lisa bleef kalm en schoof de bal rechts onderin waardoor de wedstrijd in 3-1 eindigde. Een vierde plek werd ingeruild voor een derde plek op de ranglijst. DVO heeft nog steeds een voorsprong van vier punten. Nummer twee HVC heeft twee punten voorsprong maar ook twee wedstrijden meer gespeeld. Een spannende slotfase dus waarin nog van alles kan gebeuren!!