• Drie keer gelijk op een rij voor Naaldwijk

Nadat Naaldwijk twee op rij gelijk had gespeeld ontving het een memoriale dag de koploper KMD. Was vorig seizoen de uitwedstrijd het decor om Naaldwijk icoon Henk Malestein te gedenken nadat hij was overleden werd deze wedstrijd uitgekozen om renoveerde tribune te openen. Henk noemde zijn veld altijd het stadion van het Westland en vandaar prijkt vanaf heden de naam “Henk Malestein Stadion” op de tribune.

Na de handeling was de aftrap van de strijd der witkielen uit het Westland. Ondanks dat de gasten koploper zijn was Naaldwijk niet onder de indruk en nam onder aanvoering Frank Schipper het heft in handen. Even leek Schipper Naaldwijk ook aan leiding te brengen toen hij de doelman van KMD voor zijn doel zag staan maar helaas was de richtingsgevoel er nog niet. Naaldwijk bleef aandringen en maakte het KMD lastig. Zo lastig dat Naaldwijk bleef aandringen en KMD werd gedwongen tot countervoetbal, iets wat met de snelle spitsen ok wel een ding is voor de gasten. De Naaldwijkse verdediging bleef echter scherp en liet eigenlijk maar één echte kans aan KMD. Na een counter over de Naaldwijkse linkerzijde ontstond de mogelijkheid om uithalen. Doelman Jeffrey Wubben verkleinde zijn doel dusdanig dat de hoek te lastig werd om te scoren zodat de bal voorlangs ging.

Naaldwijk moest na circa twintig minuten gedwongen afscheid nemen van Frank Schipper, hamstring blessure, en het trainers duo Jan van der Sar en Wouter van Alphen (Van Alphen is voor de rest van het seizoen aan het technische staf toegevoegd) brachten Laurens Bouritius, terug van een enkelblessure. Hierdoor wijzigde de speel stijl van Naaldwijk iets en kreeg KMD meer grip op de wedstrijd zonder daar nu gevaarlijk uit worden.

De tweede helft een zelfde speelbeeld waarbij KMD wel meer aandrong maar geen gaatje vond in de verdediging van Naaldwijk. Dennis de Groot positioneerde zijn kompanen dusdanig in de laatste line van Naaldwijk dat bijna iedere aanval werd geneutraliseerd.

De echte kansen van de gastheren bleven beperkt tot wederom één. Weer een schot en weer voorlangs van dezelfde zijde. Naaldwijk werkte wel hard maar echte kansen kreeg het niet. Als er al een kans was dan hielp de wind er bij. Ook een klein slotoffensief van Naaldwijk bracht niet meer het gevaar voor Naaldwijk om tot scoren te komen. Dan rest na het laatste fluitsignaal dat de punten gedeeld werden en niet geheel onlogische. Naaldwijk hield knap stand tegen de koploper KMD en kan tevreden terugkijken naar de wedstrijd in het “Henk Malestein Stadion”. Nu een week rust om 29 februari te spelen tegen de ploeg van toekomstig trainer Harry Akkermans.

Naaldwijk 3 kreeg Westlandia 4 op bezoek. Na een redelijk eerste helft, 0 – 1, lieten de witkielen in de tweede helft de gasten weglopen. Na negentig minuten werd er 0 – 4 op het digitale formulier gezet.

Naaldwijk 4 moest na het verliezen van de directe aansluiting bij de twee koplopers zich herpakken thuis tegen Loosduinen 3. Het werd een moeizame wedstrijd waarbij Naaldwijk wel won, met 3 – 2, maar het kwam deze keer uit de tenen.

Naaldwijk 5 kreeg DUNO 5 op bezoek en helaas voor de witkielen werden er geen punten overgehouden aan deze wedstrijd want de gasten keerde met 1 – 2 overwinning huiswaarts.

Naaldwijk 7 ontving sluipmoordenaar, staan stiekem weg in de top van de ranglijst, MVV’27 11 bezoek. Naaldwijk had het dan ook lastig en moest daarom de overwinning aan de gasten laten want er werd met 0 – 3 verloren.