
Ook aan een mooi seizoen met fijne hoogtepunten komt een keer een einde.
Hierna is de kantine gesloten en de kleedkamers ook. Er kan eveneens geen gebruik meer gemaakt worden van de hoekvlaggen, grensrechters en scheidsrechters materialen en dus ook niet van de reserve tenues en van de materialen in het ballenhok.
Alle trainers en leiders dank voor jullie inzet, enthousiasme en inspanningen dit seizoen. Dit wordt zeer gewaardeerd door de spelers en de ouders. Jullie hebben een belangrijk aandeel in het seizoen, in hoe de spelers beter worden, vriendschappen ontstaan en passie voor het voetbal groeit. Ook als bestuur waarderen we deze inzet en het bijdragen van eenieder aan onze voetbalcultuur enorm.
Half augustus zullen we weer opstarten met de eerste trainingen en we hopen dat we dan weer op iedereen kunnen rekenen.
Wii wensen iedereen voor nu een fijne vakantie!!
Bestuur vv Naaldwijk