• FAQ betalen bij vv Naaldwijk

    FAQ Twelve betaalpas

    Sinds kort hebben wij ons kassasysteem in de kantine laten aanpassen door leverancier Twelve. Het is een simpel en gebruiksvriendelijk systeem. De ervaring met het kassasysteem is tot op heden positief. Met de introductie van het aangepaste kassasysteem introduceren wij ook de Twelve betaalpas. Met deze pas kun je vanaf nu nog makkelijker afrekenen aan de bar.

    De Twelve betaalpas heeft enkele belangrijke voordelen: je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de club, je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven (of die van je kind).

    Afrekenen in de kantine kan op twee manieren:

    • Met je gewone PIN-pas;
    • Met de Twelve betaalpas (met voldoende saldo).

    Het ā€˜opwaarderenā€™ van de Betaalpas kan:

    • Via de KNIP app, door je pas en rekening te koppelen aan de app.

    Hieronder vind je antwoord op de meeste vragen rondom de Betaalpas:

    Hoe werkt betalen met de Betaalpas?
    Voor de administratieve afhandeling hebben wij een overeenkomst gesloten met Twelve. Zij zijn leverancier van ons kassasysteem en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de Twelve betaalpas.

    De Twelve betaalpas is een veelzijdig betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke betaalpas kun je bij ons aan de bar afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.

    Bij een Twelve betaalpas betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de betaalpas op de kaartlezer gelegd, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat, kan het restant worden bijbetaald met een PIN betaling.

    Hoe activeer ik mijn Betaalpas?
    Voor je met de Twelve betaalpas kan betalen, dien je de Twelve betaalpas te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je betaalpas is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

    Hoe kan ik saldo laden op mijn Betaalpas?
    Je kan saldo opwaarderen via de KNIP app:

    Registreren

    1. Download de KNIP app via de Google Play Store of Apple Store.
    2. Vul je e-mailadres in en druk op ā€˜Volgendeā€™.
    3. Er is een e-mail verzonden naar het door jou opgegeven e-mailadres. Niet ontvangen? Check je spambox! Open vervolgens de link (op je telefoon) om je KNIP account te activeren.
    4. Vul het pasnummer en de CVC code in die op jouw betaalpas staan.
    5. Je komt nu in een scherm terecht waar je de rest van je gegevens moet invoeren. Ga als laatste akkoord met de voorwaarden en druk op ā€˜Registreerā€™.

    Saldo opwaarderen

    1. Om saldo op je betaalpas te zetten, ga je naar rekeningen. Hier zie je de betaalrekening van je betaalpas staan.
    2. Druk op het plusje of draai naar rechts om te bepalen welk bedrag je op jouw betaalpas wilt zetten. Druk vervolgens op het iDeal icoontje.
    3. Doorloop de stappen van het iDeal proces om het saldo op je betaalpas te zetten.
    4. Gelukt? Je bent nu klaar om met jouw betaalpas af te rekenen bij v.v. Naaldwijk.

    Het op te waarderen bedrag moet minimaal 5 euro zijn.

    Kan ik met mijn Twelve betaalpas ook ergens anders betalen?
    Nee, met het tegoed op je betaalpas kan alleen bij onze voetbalvereniging worden afgerekend.

    Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
    Saldo wat op de Twelve betaalpas staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beƫindiging van het lidmaatschap. Stuur een e-mail naar betaalpas@vvnaaldwijk.nl met al je gegevens, pasnummer en IBAN.

    Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
    Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op het LCD-scherm/klantendisplay aan de klantkant getoond. 

    Ook in de KNIP app kan je eenvoudig je resterende saldo checken.

    Een andere mogelijkheid is inloggen op www.mijnkniponline.nl. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDeal. We adviseren vanwege het gemak om de KNIP app te gebruiken.

    Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
    Na inloggen op www.mijnkniponline.nl of via de KNIP app kun je onder de menuoptie ā€˜Instellingenā€™ en ā€˜Mijn gegevensā€™ je gegevens wijzigen.

    Ik heb geen e-mail met inlognaam ontvangen, wat moet ik doen?

    Per e-mail ontvangt u de benodigde inloggegevens. Indien u geen gegevens heeft ontvangen, of uw e-mailadres niet bekend is bij de Club, stuur dan een e-mail naar betaalpas@vvnaaldwijk.nl.

    Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
    Blokkeer je betaalpas zo snel mogelijk in de KNIP app of  op www.mijnkniponline.nl . Via de menuoptie ā€˜Blokkerenā€™ ka je de desbetreffende betaalpas blokkeren. Het saldo blijft gewoon op je rekening staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je betaalpas.

    Wat moet ik doen indien mijn Betaalpas niet werkt?
    In dat geval stuur je een email naar betaalpas@vvnaaldwijk.nl.

    Hoe kom ik aan een nieuwe Betaalpas?
    Een nieuwe (vervangende) pas kan aangevraagd worden via deze link. Een nieuwe pas kost 10 euro. De nieuwe pas zal automatisch worden geactiveerd.

    Kunnen niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook een Betaalpas aanvragen?

    Ja, dat kan d.m.v. een verzoek via deze link. De aanvraag zal vervolgens door het bestuur worden beoordeeld. Niet-leden betalen ā‚¬ 10,- voor aanschaf van de betaalpas en ontvangen een tegoed op de pas van ā‚¬ 5,-.

     

    Hoe zit het met de Betaalpas voor minderjarige leden?

    Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de Betaalpas voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.

    Is er een Betaalpas voor teams?

    Ja. Het is mogelijk een Team-Betaalpas aan te vragen. Per team kan er een pas worden aangevraagd, waarbij onderling het beheer en saldo dient te worden geregeld. Per team kunnen er twee Team-Betaalpas verstrekt die is gekoppeld aan een individuele pas. Het aanvragen van een teampas kan via deze link en zet in het opmerkingenveld de gegevens van het betreffende team.