• Futloos Naaldwijk verliest

Het einde van de competitie komt inzicht en Naaldwijk moet zich definitief veilig spelen. Tegen Schipluiden dacht Naaldwijk de eerste stap te kunnen zetten maar het kwam bedrogen uit. Zonder trainer Akkermans, wegens ziekte afwezig, was het wel Naaldwijk dat het heft in handen in de wedstrijd want de thuisploeg Schipluiden hing lekker achterover, al werd Jeffrey Wubben in de eerste minuut bijna verrast. De counter spelen was wat Schipluiden deed en dat resulteerde al vroeg in de 1-0. Zo hielp de thuisploeg zich verder in het zadel en Naaldwijk liep achter de feiten aan. Gevaarlijke momenten voor Naaldwijk waren er wel, Jordy van Calsteren had tot twee keer de mogelijkheid om te scoren maar hij voor een voorzet en was Danny Niël via schoten gevaarlijk maar de gelijkmaker viel niet.

Na de thee was het niet veel beter want Naaldwijk kreeg de motor maar niet aan de praat. Schipluiden liet Naaldwijk rommelen en speelde zoals in de eerste helft op de counter. Dat deden de gastheren wel met passie om de laatste de strohalm te grijpen, zij staan immers in de gevarenzone, en bij de wietkielen was die passie ver te zoeken. Het werd 2-0 vanuit een strafschop waar wederom een counter aan vooraf ging. De wedstrijd werd bij de 3-0 voor Schipluiden helemaal in het slot gegooid. Deed Naaldwijk helemaal niets? Na de inbreng van verschillende invallers was er iets meer gedrevenheid en was er een schot of noem het een afgedwaalde voorzet die nipt werd over getikt door de doelman, was een bal op de lat en kon een omhaal de doelman ook niet verrassen. Naaldwijk leverde een slechte wedstrijd af en moet flink aan de bak de komende week want op 22 april ontvangt het sc Monster.

Naaldwijk 2 had een makkelijke middag tegen Verburch 3 bij rust was het 1-0. Na de rust liep Naaldwijk weg en wist het winnen met 5-0.

Naaldwijk 3 wist ook niet te winnen want MSV’71 3 was met 2-5 te sterk.

Naaldwijk 4 trad al vroeg aan tegen RAS 3 en stopte ook vroeg want men was het gezeur van de thuisploeg goed zat. De witkielen verloren met 2-0.

Naaldwijk 5 speelde in Monster tegen sc 5 een spannende wedstrijd die nipt verloren werd. De gastheren wonnen met 4-3.

Naaldwijk 6 probeerde van alles tegen thuis tegen Lyra 8 maar het lukte. Het verloor daardoor met 1-3.