• Geslaagde sponsormiddag 7 December 2019

Sponsormiddag Naaldwijk – Monster (7 Dec 2019)

Rondom de wedstrijd Naaldwijk – Monster was er een sponsormiddag. Een grote opkomst deze keer. Steeds meer sponsors vinden het leuk om deze middagen bij te wonen, en bent u niet geweest, dan heeft u zeker wat gemist. Voor degene die na ons event verder gegaan zijn in het winter wonderland van de Super Saturday, zij hebben denken wij een hele mooie middag en avond gehad.

Tijdens de rust van de wedstrijd werd Van der Meer verzekeringen – Regiobank nog even in het zonnetje gezet, en bedankt voor hun hoofdsponsorschap de komende jaren. Leuk om te zien dat Johan en Yorick zich prima vermaakten en tot hun eigen verrassing wel erg veel bekenden zagen lopen bij vv Naaldwijk!!

Rondom de wedstrijd Naaldwijk - KMD zal er weer een middag voor onze sponsoren zijn. De uitnodiging hiervoor volgt rond 15 januari.

• Bestuurslid sponsoring Frank Hordijk (links) met Yorick en Jphan van der Meer

• Gezellige boel op het terras en in het sponsorhome