• Voetballende meiden?? Natúúrlijk bij VV Naaldwijk!!!

In het seizoen 2019-2020 starten we met een dames 1 en dames 2, de MO17, de MO15 en voor het eerst met maar liefst 2 (!!) MO08 teams. (MO staat voor Meisjes Onder… en dan de leeftijd)

Aan de oprichting van de MO11 wordt de laatste hand gelegd dus heb je interesse, meld je snel aan!

Allemaal échte meidenteams waarbij in de jongere leeftijden een aantal meiden nog tussen de jongens voetbalt. Raar? Nee hoor, dat regelen die jongens en meiden prima met elkaar!!

De twee MO08 teams bestaan bijna geheel uit meisjes die dit jaar met voetbal begonnen zijn. Een enkeling was al eerder van de partij.

Onder deskundige begeleiding leren ze snel en goed dribbelen, overspelen, schieten en doelpunten maken. Het allerbelangrijkste is dat ze dit met een héle grote lach op hun gezicht doen!!!

Regelmatig helpen ook meiden van de oudere teams bij deze trainingen; superleuk!!

Onder leiding van trainer(s) Rik en Martijn en met gemotiveerde ouders als begeleiding gaan de MO08 meiden er een geweldig en gezellig seizoen van maken!!

Onze trainingsavonden zijn op dinsdag van 17.30uur tot 18.45uur en donderdag van 18uur tot 19uur. Op zaterdag spelen we onze wedstrijden om 9uur op het sportpark van VV NAALDWIJK; De Hoge Bomen. Onze uitwedstrijden verschillen van aanvangstijdstip.

Wil je meetrainen om te kijken of het leukste spelletje ter wereld ook wat voor jou is?

Neem contact op met onze coördinator Mirjam Schmidt!! meisjes@vvnaaldwijk.nl of 06-52668633

Geen informatie

• Hier komt de eerste regel tekst ... (vul hier aan)