• LEKKER BUITEN….. LEKKER FLUITEN!!!

VV Naaldwijk is naarstig opzoek naar scheidsrechters. Fluiten is een verenigingstaak en noodzakelijk om te kunnen voetballen. De afgelopen jaren is het aantal scheidsrechters afgelopen en we zijn dringend opzoek naar mensen die hier invulling aan willen geven.

Ervaring is niet noodzakelijk. Er wordt een cursus verzorgd door de KNVB.

Door 4 keer per jaar te fluiten vervallen de andere verenigingstaken. Dus lekker buiten fluiten i.p.v. 3 keer 3 uur in de kantine staan. Daarnaast wordt je voorzien van een tenue en je eigen fluit en kaarten.

Eens per jaar wordt er een scheidsrechters uitje georganiseerd om de ervaringen te delen en te genieten van een hapje en een drankje.

We zoeken scheidsrechters voor de JO17 t/m JO19 en voor de senioren 3 tot en met 6. Bij interesse kan je contact opnemen met Jelle van Waveren (06-50525336)