• Nieuws MO17

Het vrouwenvoetbal zit in de lift en dat merken we ook bij VV Naaldwijk!!!

In het seizoen 2019-2020 starten we met een dames 1 en dames 2, de MO17, de MO15 en voor het eerst met maar liefst 2 (!!) MO08 teams. (MO staat voor Meisjes Onder… en dan de leeftijd)

Aan de oprichting van de MO11 wordt de laatste hand gelegd dus heb je interesse, meld je snel aan!

Allemaal échte vrouwenteams waarbij in de jongere leeftijden een aantal meiden nog tussen de jongens voetbalt. Raar? Nee hoor, dat regelen die jongens en meiden prima met elkaar!!

De MO17 bestaat uit een aantal meiden dat jaren tussen de jongens heeft gevoetbald en enkele nieuwe(re) meiden die hard bezig zijn om beter te worden. Een mooie én leuke mix met allemaal dezelfde instelling: het wordt sowieso een gezellig seizoen én we zetten ons altíjd 100 % in!!!

We starten op 21 september in de 1ste klasse en zijn de bekercompetitie met 3 dik verdiende overwinningen begonnen.

Wil je deze toppers volgen? Dat kan via hun Instagram account: https://instagram.com/naaldwijk_mo17?igshid=rl431ao7vxq0

Onze trainingsavonden zijn op dinsdag en donderdag. Op zaterdag spelen we onze wedstrijden om 12:30 uur op het sportpark van VV NAALDWIJK; De Hoge Bomen. Onze uitwedstrijden verschillen van aanvangstijdstip.

Wil je meetrainen om te kijken of het leukste spelletje ter wereld ook wat voor jou is?

Neem contact op met onze coördinator Mirjam Schmidt!! meisjes@vvnaaldwijk.nl of 06-52668633