• Moeizaam naar een punt

Nadat de volgende bekerronde in de laatste bekerwedstrijd werd misgelopen moest Naaldwijk voor de eerste competitiewedstrijd afreizen naar Den Haag om daar aan te treden tegen de nieuwe zaterdagploeg Laakkwartier.

Naaldwijk moest zoeken naar de samenstelling in het veld en daardoor werd het een rommelige wedstrijd. Ook de gastheren waren niet balvast. Kleine kansen waren er over en weer maar zonder dat iemand zich echt druk maakte om doelpunten in de eerste 20 minuten. Naaldwijk leek wat meer grip op de wedstrijd te krijgen en daardoor het gevaarlijker. Het was Randy van Schelt die Naaldwijk aan de leiding bracht met een kopbal. Het momentum was daar om door te stoten maar in plaats daarvan liet Naaldwijk zich verrassen door counter en werd het vijf minuten later 1 - 1. In laatste kwartier van de eerste helft was er vooral één van laten we die vergeten.

De tweede helft stond het beter bij de witkielen en was de verdediging hechter al was het even schrikken in het begin van de tweede helft toen de Laakkwartier aanvaller makkelijk naar de grond. Scheidsrechters Bongers liet zich niet foppen en wuifde het weg. Het bleef echter lastig voor beide ploegen om een rust te krijgen in het spel. De thuisploeg was gedurende de wedstrijd wel wat agressiever en Naaldwijk leek daar van onder de indruk. De wedstrijd leek naar het eind te gaan met een 1 - 1 stand. De thuisploeg dacht als eerste de leiding te nemen en maar de aanvaller miste de bal waardoor scoren niet lukte. Naaldwijk dacht zelf ook de drie punten binnen te harken via de scorende Danny Niël. Tot ieders verbazing werd gevlagd en werd leidsman in het ooitje genomen. In de slotfase liep Jari Kuyvenhoven tegen een tweede gele kaart en moest Naaldwijk laatste minuten met 10 man spelen. Dat lukte en werd het een moeizame 1 - 1. Volgende een week vrij, de poule bestaat uit 13 ploegen, en de week daarop staat de derby op het programma en dan uit bij KMD.

Naaldwijk 2 startte sterk aan de competitie door de gasten van FC ‘s-Gravenzande 4 met 3 - 0 nederlaag naar huis te sturen.

Naaldwijk 3 had het lastiger met Honselersdijk 4 en ook met de partijdige leidsman en verloor met 5 - 2.

Naaldwijk 4 behaalde eveneens geen punten in haar uitwedstrijd bij Die Haghe. Het vierde van de gastheren was met 3 - 0 te sterk.

Naaldwijk 5 had een vliegende start van de competitie door de gasten van Honselersdijk 5 met 6 - 3 te verslaan.

Naaldwijk 6 wist in een leuke spannende wedstrijd haar tegenstander FC ‘s Gravenzande 14 met 3 - 2 te verslaan en drie punten te behalen.