• N Knoll BV opnieuw sponsor bij vv Naaldwijk

Gedurende de tribune renovatie meldde Ton Verheij zich bij de sponsorcommissie dat Barend Knoll van N Knoll BV wel interesse had om opnieuw vv Naaldwijk te sponsoren. In gesprekken met Barend Knoll was al snel duidelijk dat hij voor een bord bij veld 1 wilde gaan, en dat hij ook wel verder mee wil denken wanneer er zaken zijn op de club die gemaakt moeten worden. Zolang er staal en hout in voorkomt dan wil Barend graag meedenken.

N Knoll BV is een oud sponsor, die jarenlang een bord heeft gehad langs veld 1, en het is zeer leuk om te zien dat deze sponsor weer terugkeert bij onze mooie club. Wij danken Barend voor de steun aan onze club.

Over N Knoll BV

N KNoll BV is een echt Westlands familiebedrijf (2de generatie). N KNoll BV is sinds 1972 actief in complete Staalconstructies, Trappen, Hekwerken, Laswerken en Specials. Wij zijn een innovatief en dynamisch bedrijf en zetten ons 100% in voor onze klanten met het vinden van de juiste oplossingen en ontwikkelingen. We zijn voornamelijk actief in de bouw en halffabricaten. Ook architecten en particulieren kunnen bij ons terecht.

Wilt u meer weten over ons, bekijk ook de andere pagina’s en neem gerust contact met ons op voor een geheel vrijblijvende offerte.

Voor metalen deuren of meubilair in standaardmaten of op maat voor u gemaakt! Neem dan een kijkje op de site van onze dochteronderneming: www.metaalinterieur.nl

Meer informatie op http://www.nknoll.nl/#xl_xr_page_index