• Naaldwijk loopt in de val van de counter

Na het gelijke spel tegen Duindorp SV in de eerste wedstrijd van de competitie mocht Naaldwijk naar Pijnacker afreizen om het op te nemen tegen DSVP. Op het verbouwde sportpark, echt jammer dat deze keuze is gemaakt, begon Naaldwijk aardig aan de wedstrijd op het kunstgrasveld. DSVP werd onder druk gezet en het was wachten op een doelpunt voor de witkielen. Die viel echter aan de andere zijde want d verdedigers waren niet bij de les en DSVP liep de 1 – 0 binnen vanuit een counter. Ook beide de tweede treffer een tiental minuten later was er onoplettendheid bij Naaldwijk.

De witkielen trachtten op te opbouwen maar de bal werd vrij simpel opgepikt door een aanvaller van DSVP. Doelman Jeffrey Wubben kwam oog in oog te staan met de aanvaller raakte de bal nog aan maar kon niet voorkomen at het 2 – 0 werd.  Ook de derde treffer van DSVP was een voorbeeld hoe je een counter moet uitvoeren. Naaldwijk was aan het opbouwen en zocht het gaatje dacht die te vinden maar de middenvelders onderschepte de bal en voerde de perfecte counter uit, 3 – 0. Teleurstellend voor Naaldwijk was dit zeker want als je keek naar het veldspel deed Naaldwijk zeker niet onder.  Na de rust was er een omzetting bij Naaldwijk om Michiel van den Berg geblesseerd het veld moest verlaten werd Jesse Pakvis werd inbracht waardoor nieuwkomer Thomas van der Bogt van de spits een line zakte. Van der Bogt kwam hier goed terecht en bepaalde samen met Jeroen Vogels de strijd op het middenveld.

Maar ook nu werd Naaldwijk vroeg in de tweede helft verrast en stond het ineens 4 – 0. Naaldwijk bleef het proberen en nadat Thomas van der Bogt voor tweede maal was neergelegd in het strafschopgebied werd de bal op 11 meter stip gelegd door Jordy van Calsteren en tekende hij de 4  - 1 aan.

Niet veel later had hij dat eigenlijk voor een tweede maal moeten doen maar de leidsman wuifde dat weg ondanks dat Van Calsteren vol in zijn rug werd gelopen. Veel verder kwam Naaldwijk niet in Pijnacker en verloor het van counter ploeg DSVP maar wat wel positief was dat Frank Schipper weer minuten maakte in één. De volgende wedstrijd is uit bij Ariston’80 waar het publiek van Naaldwijk helaas wegens de daar geldende corona regels niet welkom is.

Het tweede van Naaldwijk speelde een uitwedstrijd bij 's-Gravenzande en kreeg met 4-0 klop. In de beginfase ging het nog gelijk op en had Naaldwijk enkele kansjes. Maar na een half uur kreeg Naaldwijk een ongelukkig doelpunt tegen. Toen kort daarop de 2-0 volgde, was dit eigenlijk al de nekslag.  Naaldwijk probeerde het nog wel in de tweede helft maar helaas bij de aansluitingstreffer uit. In plaats hiervan liep 's-Gravenzande nog uit naar 4-0.

Naaldwijk 3 speelde in Den Haag tegen Erasmus 2 en deed het met enkele invallers van Naaldwijk 4 en 7 best aardig. De witkielen wisten in de eerste helft via een mooie aanval de 0 – 1 te maken waarbij Thijs Zwarts de vierde man was. Na de rust probeerde de snelle aanvallers van Erasmus het nog maar Rik Verkade wist de 2 – 0  voor Naaldwijk te maken ondanks de keeper van Erasmus er alles aan deed om dat te voorkomen. De 0 – 2 was ook de eindstand waardoor Naaldwijk tevreden naar huis ging.

Naaldwijk 6 speelde tegen KMD 6 en het werd een leuke wedstrijd waarbij Naaldwijk als winnaar uit de strijd der witkielen kwam door met 3 – 0 te winnen in Wateringen.