• Naaldwijk ploeterend naar winst.

Vooraf dacht Naaldwijk misschien te makkelijk over tegenstander sv Madestein maar dat bleek niet juist ingeschat. Naaldwijk speelde slecht en liet de gastheren in leven. Vroeg in de wedstrijd verzuimde Floris Groot Naaldwijk aan de leiding te brengen. Terwijl andere zijde oud vv Naaldwijker Rashidi Gilkes een enorme kans miste om zijn ploeg aan de leiding te brengen. Het ging moeizaam en in een te langzaam tempo waardoor Madestein zich staande kon houden. Ook de eigen fouten van de gastheren werden door Naaldwijk niet afgestraft, verkeerde terugspeelbal die ternauwernood van de lijn werd gehaald. In slotfase van de eerste helft leek Danny Niël zijn treffer te kunnen maken nadat hij zichzelf knap vrij speelde. Helaas voor Naaldwijk schoof Niël de bal naast. Als je dan zelf niet scoort doet de tegenstander dat wel en in zo’n beetje het laatste fluitsignaal van de eerste helft werd het 0-1 want hierna blies de scheidsrechter voor de rust. Die tegenvaller moest Naaldwijk in rust verwerken om in de tweede helft de schade te kunnen herstellen. Naaldwijk zette nog meer druk op Madestein en het was de ingebracht Randy van Schelt die die energie gaf. Van zijn voet kwam dan ook voorzet die door de verdediger van de gasten in zijn eigendoel werd gewerkt, 1-1. De beer leek los en via de veelvuldige opstomende Tim Zwinkels werd het gevaarlijk voor het doel van Madestein maar het doelpunt viel niet. Toch kwam Naaldwijk aan de leiding. Eerst dacht Naaldwijk aan een strafschop maar dat wuifde de leidsman weg en dat was voor een ieder die Naaldwijk lief heeft maar goed ook want in het vervolg van de actie was het een bekeken schot van Floris Groot die de witkielen aan de leiding bracht, 2-1.

Het had bevrijdend moeten werken maar Naaldwijk bleef ploeteren. Het geluk had Naaldwijk ook niet want na een goede doorkopbal van Randy van Schelt had Danny Niël de pech dat de doelman van Madestein per ongeluk tegen de bal aan liep en de 3-1 voorkwam. Het was dus nog even spannend of de punten op Naaldwijk zouden blijven. Madestein probeerde het nog maar de ervaren aanvallers brachten Jeffrey Wubben niet in de problemen. Zeker toen Henri Kraan met een schitterend schot de 3-1 op scorebord zette was het gedaan met Madestein en dat vond scheidsrechter ook waardoor Naaldwijk voor de tweede maal won in deze competitie.

Naaldwijk 2 had het slecht in De Lier tegen Lyra 3. Naaldwijk bleek uit vorm en legde een slechte wedstrijd op de mat en verloren dan ook met 4-0.

Naaldwijk 3 was al niet beter in vorm tegen VDL 3. De gasten uit Maassluis waren slimmer en beter waardoor Naaldwijk 5-0 klop kreeg.

Naaldwijk 4 ontving Madestein 3 en beleefde een spannende middag. Het 9 doelpunten in deze wedstrijd was er genoeg te zien en was gelukkig voor Naaldwijk zaten zij aan de goede kant van de score. De uitslag was 5-4 in het voordeel van de witkielen.

Naaldwijk 5 kon ook potten breken tegen en bij Lyra 4. Kansloos was was Naaldwijk waardoor er met 4-0 werd verloren.

Naaldwijk 6 speelde in Monster tegen het 10e van de sportclub. De gastheren leken wel met 12 te zijn al werden er toch maar 11 spelers geteld. Maar goed na een 1-0 achter werd het toch nog 1-1 door Jay Maarschalkerweerd. De laatste 10 minuten waren zwaar voor de witte kielen na een gele kaart van Luka Roos moesten zij met een man minder de 1-1 over de streep trekken wat lukte. Hierdoor lopen de mannen van 6, die eigenlijk liever 7 willen zijn, als trotse koploper nu door het dorp.

Naaldwijk Vrouwen 2 was sinds februari (!) ongeslagen maar moest zaterdag thuis tegen VDL toch echt een nederlaag accepteren. Het werd 0-4 en dat was even slikken voor de dames die dit seizoen in de 4e klasse schitteren. De eerste twee duels van de competitie waren met  grote cijfers gewonnen. Volgende week gaan de dames het weer proberen, tegen KMD.