• Naaldwijk wint en is definitief veilig

Om niet afhankelijk te zijn van andere wedstrijden moest Naaldwijk in haar laatste thuiswedstrijd van dit seizoen winnen. Op papier en kijkend naar het vorige treffen moest dat een koud kunstje zijn want Zuid west Den Haag is tegenstander en die werd in de heenwedstrijd met 10-0 verslagen. Deze wedstrijd was echter heel anders. Naaldwijk kwam maar niet op gang, wellicht bevangen door het moeten winnen, en het waren zelfs de gasten die de eerste kans kregen. Derde doelman Jeroen Wubs, Wubben op vakantie en Van der Geer geblesseerd, stond gelukkig paraat. Het veel zeurende Zuid West Den Haag ontregelde het spel van Naaldwijk en daardoor bleef het na 45 minuten bij 0-0. De tweede helft leek sterk op de eerste helft waarbij Naaldwijk veel balbezit had maar geen echte kansen kreeg. Toch werd de ban gebroken door Naaldwijk, na kwartier in de tweede helft, want Floris Groot ronde bij de tweede paal een voorzet van Dennis van Dijk perfect af, 1-0.

Dit werkte bevrijdend voor Naaldwijk want al snel viel de tweede treffer. Danny NiĆ«l haalde vanaf zoā€™n achttienmeter uit maar hij zag zijn schot gekeerd worden door veel pratende doelman van de gasten. De losliggende bal werd vervolgens door de toegesnelde Dennis de Groot in het doel geschoten, 2-0. Naaldwijk drong meer aan om toch nog te werken aan het doelsaldo. Schoten en kopballen werden gekeerd of gingen over en naast totdat Randy van Schelt de bal vanuit een hoekschop wel in het doel wist te koppen, 3-0.

Verder kwam Naaldwijk niet maar door de winst wisten de witkielen zich wel veilig te spelen. Volgende week de laatste wedstrijd tegen en bij Verburch die de tweede plek in handen moet houden om de beste uitgangspositie te hebben in de nacompetitie, Lyra en Duindorp liggen volgen de oranjehemden maar op Ć©Ć©n punt.

De Minuut van:

60ste John Otto

67ste Wim van Etten

74ste Barry Dekker

Naaldwijk 2 ontving FC ā€˜s-Gravenzande 4 die samen Monster 4 strijden om de eerste plek in de voorjaarsreeks voor teams die niet kunnen promoveren. Naaldwijk had het meeste balbezit maar kon geen vuist maken en liep zelf in de val waardoor het bij rust 0-1 achter stond. Na de rust weer een sterker Naaldwijk maar het duurde lang voor dat de witkielen de kans kregen om te scoren. Pas in de slotfase van de wedstrijd was die kans er en die was gelijk raak. Brian van Geest maakte de verdiende 1-1 en hierdoor werd op een ander veld Monster eerste in de reeks want zij wonnen wel.

Naaldwijk 3 sloot het seizoen af tegen Loosduinen 2. Ondanks dat Naaldwijk twee keer op voorsprong kwam, Dylan van de Bos en Rik Verkade wisten te scoren voor de witkielen, werd het toch een gelijkspel, 2-2. Toch een goed resultaat om het seizoen mee af te sluiten.

Naaldwijk 5 beleefde een goede dag in ā€˜s-Gravenzande waar zij het zevende van de FC troffen. Naaldwijk won na een goede wedstrijd met 0-3.