• Naaldwijk wint wedstrijd bijna met dubbele cijfers

De mannen van Naaldwijk gaan lekker met inmiddels de 3e wedstrijd die ze op rij hebben gewonnen. Van de gewonnen uit wedstrijd tegen Oliveo in Pijnacker op 9 April is helaas geen wedstrijdverslag, maar deze wedstrijd werd wel gewonnen door de mannen uit Naaldwijk. Overigens is het nog zeker de moeite waard om te vermelden dat het mooiste doelpunt in deze wedstrijd werd gescoord door de kleinste speler van het Naaldwijkse team. Noah was 1 van de spelers die er aan bij droeg met een verre en hoge bal dat de winst mee kon worden genomen naar Naaldwijk.

De wedstrijd van 23-04 uit tegen de JO9-2 van Victoria '04 was ook verassende wedstrijd. Vooraf aan de wedstrijd hadden beide trainers al goede hoop dat ze van de Vlaardingers zouden kunnen winnen omdat de Vlaardingers enkele weken geleden in de thuiswedstrijd bij Naaldwijk compleet werden weg gespeeld. Voor de Victorianen zat er toen een hoop frustratie waardoor de trainers in goed overleg besloten de wedstrijd eerder te stoppen.

Van frustratie was bij de Victorianen nu weinig te merken. Sterker nog; de Vlaardingse spelers waren zeer sportief bezig! Nadat Bilal van Naaldwijk in de eerste helft de 1-0 had gescoord wist Vlaardingen terug te komen door de bal aan keeper Zakaria voorbij te schieten en daarmee de stand weer op 1-1 te zetten. Middenvelder Noah is helaas geblesseerd en zelfs enkele weken uitgeschakeld, daardoor moesten de Naaldwijkse spelers een beroep doen op Joey uit de JO9-3. Samen met Bilal en Alan vormde dit trio de voorhoede en bleven ze druk zetten op de verdediging van Victoria '04. Bilal scoorde daardoor in de eerste helft nog de 2-1, gevolgd door Alan die de stand naar 3-1 wist te zetten. De wedstrijd werd daarmee al aardig op slot gezet, maar de Naaldwijkers waren er zeker nog niet. In de 2e 10 minuten van de eerste helft was het echter Thomas die vanaf de zijlijn met een verre en hoog lopje het goal wist te raken. De keeper van Victoria schoot in lengte net te kort om die bal nog tegen te kunnen houden. Een laatste tegengoal van de Vlaardingers volgde al snel nadat ze uitbraken bij de Naaldwijkers en wederom aan keeper Zakaria voorbij wisten te komen.

In de 2e helft moest Naaldwijk afscheid nemen van Joey omdat hij met de JO9-3 ook nog een wedstrijd voor de boeg had. Hierdoor kwam Thomas op het doel te staan en ging Zakaria verdedigen. Tygo zou zijn plek als verdediger af staan en kwam ter vervanging van Joey op het middenveld. Dit resulteerde er in dat Alan het goal nog eens 4x wist te vinden. Uiteindelijk zijn Zakaria en Tygo van plek gewisseld en het laatste doelpunt werd dan ook door Zakaria gescoord waarmee de wedstrijd eindigde in een 9-2. Vanwege deze stand stelde de Naaldwijkse trainers voor bij Vlaardingen dat ze hun wisselspeler als 7e man in het veld er bij zouden zetten. Hierdoor moesten de Naaldwijkers er gelijk harder aan trekken, maar omdat het spel op zich al veilig was gesteld en omdat het de laatste minuten van de wedstrijd betrof leek dit geen enkel probleem te zijn.

Natuurlijk is de wedstrijd afgesloten met een penalty serie, hierbij ging voor de verandering bij de Naaldwijkers Alan op het goal. Hij wist zich goed staande te houden en ook hier waren het de Naaldwijkers die aan het langste eind trokken.