• Naaldwijkers laten zien dat geen wedstrijd gelijk is

Vanochtend mochten de mannen van VV Naaldwijk JO9-4 na lange tijd weer aantreden in de competitie met een thuiswedstrijd tegen de stoere JO9-2 mannen van het Vlaardingse Victoria’04. In de wedstrijd van vandaag hadden de Naaldwijkers nog iets recht te zetten nadat ze de vorige keer met een verlies van 5-2 bij deze tegenstander het veld in Vlaardingen moesten verlaten.

Op papier waren beide ploegen de vorige keer aan elkaar gewaagd en hebben beide ploegen voldoende kansen gehad om te scoren. Helaas pakte dit toen op een dusdanige manier uit dat de kansen van Naaldwijk toen net niet voldoende werden benut.

In de wedstrijd van vandaag dus nieuwe rondes en nieuwe kansen en het was duidelijk te zien dat de ene wedstrijd de andere niet is. Zo was het Bilal van VV Naaldwijk die de openingstreffer en het daarop volgende doelpunt wist te maken. Victoria’04 wist enkele keren wel de bal richting het doel van Naaldwijk te krijgen, maar wist de kansen die ze kregen nu ook niet volledig te benutten.
    In de eerste helft werd het spel al redelijk op het slot gegooid door een treffer van de Naaldwijkse Dani, hij maakte vlak voor het eindsignaal van de eerste helft een prachtige 3-0.

In de 2e helft waren de mannen van Victoria’04 een stuk minder gemotiveerd en VV Naaldwijk wist hiervan goed te profiteren. Zo wist Bilal zijn 3e doelpunt en dus een hattrick te maken, dit mede dankzij een prachtige assist van Luuk.

Ook wisten Naaldwijkers Alan en Noah elkaar goed te vinden in de aanval, na een prachtige assist van Noah kon Alan de wedstrijd compleet veilig stellen door de 5-0 te maken. Dit was ook dik verdiend voor Alan omdat een eerder doelpunt van hem werd afgekeurd waarbij hij de keeper onbewust tegen zijn schenen zou hebben geraakt. Trainers van beide partijen en spelbegeleider waren het wel eens dat er niets aan de hand was, maar voor de sportiviteit werd het doelpunt toch afgekeurd omdat de keeper door een diep tranendal ging.

In de laatste 10 minuten besloten trainers op aanwijzing van spelbegeleider de wedstrijd te beëindigen. De Naaldwijkers hadden duidelijk de overhand en de Vlaardingers konden hun verlies zichtbaar slecht verwerken.

Om ze toch nog met een lach naar huis te kunnen sturen werden de penalties natuurlijk genomen, ook hier ging het voor de Vlaardingers niet vanzelf waardoor VV Naaldwijk JO9-4 in feite de grote winnaar was zowel in de wedstrijd als op sportiviteit vlak.