• Nanz regelt nieuwe sponsor bij vv Naaldwijk

VV Naaldwijk is een vereniging voor elke sponsor, voor ieder bedrijf dat zich wil laten zien. Toen Nancy Zuijderwijk via de ledenadministratie liet weten dat ze wel wat wilde doen bij onze gezellige familievereniging was dit zo geregeld. Na enig overleg werd een mooie plek voor een bord gevonden bij het kunstgrasveld (veld 4). Nancy zelf plaatste al een hele leuke post op haar socials en website en nu doen wij dat nog eens een keer.
    We zijn Nanz regelt dankbaar voor haar support aan onze mooie club!

Over Nanz regelt
    Wie, wat, doet Nanz regelt.?

Nanz is een interim zakelijke "bijdehand" ;)
    Denk aan administratieve, secretariële, commerciële en/of management ondersteunende werkzaamheden op locatie of op afstand (VA). Neem gerust contact op om, vrijblijvend, een gesprek aan te gaan over de mogelijkheden. Verder op de site vindt u de optie om door middel van een contactformulier contact op te nemen.

Meer over Nanz regelt: www.nanzregelt.com

Lees ook de post van Nancy over de sponsoring:
    (2) Nanz regelt. | Facebook