• Thriller van een wedstrijd met doelpuntenfestijn

Een iets wat rommelige wedstrijd voor de talentjes op het veld. De wedstrijd begon 10 minuten te laat en Full Speed had aan het begin van de wedstrijd maar 5 spelers. Hierdoor besloot Naaldwijk ook met 5 spelers te starten zodat er langs de lijn kon worden genoten van een plezierige en sportieve wedstrijd.
    Al snel vielen de eerste doelpunten voor Naaldwijk, maar nadat de 6e speler was gearriveerd van Full Speed veranderde het totale spel; er kon weer 6 tegen 6 worden gespeeld en zo was er een betere balans tussen beide teams maar werd er wel nog steeds meer op de helft van Full Speed gespeeld.

In de 2e helft speelden de gasten uit Delft iets pittiger en verloor Naaldwijk lichtelijk de concentratie. Het gevolg was dat nu Full Speed meer op helft van Naaldwijk speelde en scoorde. Full Speed heeft VV Naaldwijk goed op de hielen gezeten met de punten, maar het waren uiteindelijk de Naaldwijkse talenten die de winst wisten te pakken.

De penalty serie die trouw worden genomen aan het einde van iedere wedstrijd werd met glans gewonnen door Full Speed, vrijwel alle penalty's waren raak! Aan de kant van Naaldwijk ging er helaas een hoop naast, over of tegen de paal van het goal of tegen de keeper aan.

Zowel uit als -thuisspelers hebben een leuke wedstrijd gespeeld voor zichzelf en voor de bezoekers langs de lijn.