• Waar het allemaal begint : de Ukkies bij v.v. Naaldwijk (JO7)

• Vlnr: Rayn, Stijn, Daan, Pim, Cas, Milan, Laurens, Levi en Tijs

•

Onder leiding van  heel veel vrijwilligers blijkt dit al vele jaren in een grote behoefte te voorzien en blijkt het tevens een gouden greep te zijn als het gaat om het met plezier laten kennismaken met de voetbalsport door de jongste jeugd. Lees hieronder de meest actuele informatie over deze aanstormende talenten.

Wie zijn de Ukkies?

De Ukkies zijn jongens en meisjes in de leeftijd van 4 tot en met 6 jaar die spelenderwijs kennis maken met voetbal. Door een gevarieerde training te bieden in kleine groepjes met gediplomeerde en enthousiaste trainers, is het aantal Ukkies de afgelopen jaren sterk gegroeid. Het plezier staat voorop maar ook worden er, vooral vanaf 5 jaar, meer oefeningen gedaan ter voorbereiding op de overgang naar de JO8 afdeling.

Naast de trainingen op woensdag kunnen kinderen vanaf 5 en half op zaterdag wedstrijdjes spelen tegen andere Westlands Ukkies.

• Wanneer trainen de Ukkies?

In de winterperiode trainen de Ukkies een aantal weken in de zaal op woensdag van 17.00uur tot 18.00uur. De rest van het seizoen trainen ze op de velden van vv Naaldwijk op woensdag van 17.00uur tot 18.00uur tot juni.

Wat doen de Ukkies nog meer?

Er worden allerlei leuke activiteiten georganiseerd het jaar door voor de Ukkies zoals: toernooitjes, Sinterklaas en een leuke jaarafsluiting.

Met wie kan ik contact opnemen als mijn zoon of dochter mee wil trainen?

De hoofdtrainers van de Ukkies zijn:

- Rene van Dalen (06-5379 0414)
    - Tom Verbakel (06-1468 2042)
    - Wilfried van der Hoeven (06-3175 7390)
    - Sjaak Looije (06-2372 7008)

Per mail zijn zij te bereiken op: trainerJO7@vvnaaldwijk.nl

Alle jongens en meisjes zijn van harte welkom om een keer te komen kijken of mee te trainen op woensdagmiddag.