• In September 1922 werd v.v. Naaldwijk opgericht, nu 100 jaar later willen wij deze mijlpaal met onze (oud) leden, sponsors en vrijwilligers op vrijdag 9 en zaterdag 10 september grandioos vieren!

Met name op zaterdag 10 september hebben we activiteiten voor jong en oud. In dit bericht lezen jullie daar meer over. Om dit weekend goed met elkaar te kunnen vieren hebben we zelfs een ‘vrije voetbalzaterdag’ gekregen van de KNVB.

Maar hoe komt dit weekend er dan ongeveer uit te zien?

We hebben activiteiten voor jong en oud op verschillende tijdstippen. In het schema hieronder kan je zien hoe dit er ongeveer uit komt te zien:

Wat?

Voor wie?

Welk tijdstip?

Waar?

Receptie 100 jaar v.v. Naaldwijk

Vrijdag 9 september

Genodigden en (oud) leden

20.00 – 00.00 uur

v.v. Naaldwijk

Diverse activiteiten voor de jeugd

4 tot en met 10 jaar

09:30 – 12.30 uur

Bij v.v. Naaldwijk natuurlijk 😊!

10 tot en met 15 jaar

12.30 – 16.00 uur

20:00 – 01.00 uur

Receptie 100 jaar v.v. Naaldwijk
    Op vrijdag 9 september wordt er in de kantine voor v.v. Naaldwijk een receptie georganiseerd. Deze avond is meer een reünie gelijkwaardig aan wat we in oktober 2021 hebben georganiseerd als startschot van een feestelijk jaar, v.v. Naaldwijk 100 jaar.

Diverse activiteiten voor de jeugd
    Dat klinkt natuurlijk leuk en aardig, maar wat wordt er dan precies georganiseerd voor onze jeugd?
    Op zaterdag 10 september hebben we voor de jeugd onder andere:
    - Een hele gave stormbaan
    - Levend tafelvoetbal, win jij van je vriendjes en vriendinnetjes?
    - Pannaboarding, geef jij je maatje aan panna?
    - Speedmeter, hoe hard kan jij de bal tegen de touwen schieten?

Dit en nog een paar andere leuke activiteiten worden voor de jeugd georganiseerd.
    Natuurlijk is er voor de ouders ook een gelegenheid om mee te spelen, want levend tafelvoetbal is natuurlijk voor jong en oud. Maar ook kunnen de ouders (en de kids) een drankje nuttigen of een lekker broodje eten bij de catering die verschillende lekkernijen bereiden en verkopen.

Festival (16+)
    In de avond hebben wij een heus festival georganiseerd. Let op: hier moet je wel voor registreren!!

Voor dit festival hebben we verschillende artiesten weten te strikken als: Diaz & Bruno, Abba Tribute Band en DJ Bombastic (zie de flyer). Entree voor het festival bedraagt: €0,-.

Bij dit festival hebben we een outdoor- en een back in the time area. Op deze manier hebben we voor ieder wat wils en willen we de festiviteiten voor 100 jaar v.v. Naaldwijk knallend met elkaar afsluiten!

Registratie voor het avondprogramma is verplicht!

Voor het festival, wat aan zal vangen vanaf 20.00 uur moet je jezelf registreren.

Dat kan via deze link: https://shop.simpleticket.eu/merchant/?id=2Nw963MQ

Vragen?
    Laar het ons weten via: 100jaarvvnaaldwijk@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Namens de organisatie van 100 jaar v.v. Naaldwijk!