Valstar Holland verlengt overeenkomst

Al jarenlang toont Valstar grote betrokkenheid bij V.V. Naaldwijk. Valstar sponsort ook het komende jaar onze club middels een reclamebord langs ons mooie hoofdveld. Wij bedanken de huidige leiding van Valstar voor het verlengen van deze overeenkomst.

Over Valstar Holland

Valstar is een grote, internationale, leverancier voor verse groenten in meer dan 40 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd op het ABC Westland in Poeldijk en er zijn vestigingen in Spanje en het Verenigd Koninkrijk. Er wordt nauw samengewerkt met talloze telers en toeleveranciers om zo jaarrond de lekkerste groenten te kunnen leveren.

De grote variatie van verse, duurzame groenten worden verkocht onder de merkennamen Aroma, Easyto, Discovered en Intense. De kans dat je hun typerende verse groenten al eens hebt geproefd is dan ook groot. De groenten worden verkocht in supermarkten en speciaalwinkels en ook veel gebruikt in restaurants.

Valstar kenmerkt zich door een hoge mate van innovatie en maatschappelijke betrokkenheid. Zo hebben zij bijvoorbeeld sinds kort een eigen podcast op Spotify om de initiatieven uit de sector toe te lichten. Bovendien zijn ze hard bezig met verduurzamen, zo zetten zij zich bijvoorbeeld actief in om voedselverspilling tegen te gaan door te participeren in de ‘Stichting Samen Tegen Voedselverspilling’.

Meer weten? Kijk dan eens op www.valstar.com