• VDL mo11-2 – vv Naaldwijk mo11 12 september

Omdat Senna een weekend weg was, was het een beetje puzzelen om ons superteam compleet te krijgen maar het is weer gelukt. Van de mo9 kwamen Jill en Elise ons versterken en vanuit Voorburg kwamen na hun eigen wedstrijd Faylinn, Suzy en Jill nog naar Maassluis gereden.
    Het was in het begin even wennen in de nieuwe samenstelling en VDL werd een paar keer gevaarlijk, gelukkig van Elise die in de goal stond alert en wisten Bloesem, Lotte en Jill de aanvallen van VDL vaak onschadelijk te maken. We waren veel in balbezit, soms was het nog iets teveel een kluitje maar er werd vaker dan vorige week de zijkanten gezocht en er werd ook heel goed overgespeeld.
    VDL moest steeds verder terug omdat we elkaar steeds beter wisten te vinden. Faylinn had goed gezien dat de keepster moeite had met uit schieten en wist daar een paar keer goed van te profiteren en scoorde 3 keer op rij.
    De meiden gunden elkaar de bal en in de rust werd als doel gesteld dat onze nieuwe talenten zouden scoren. Door goed overspelen en goede acties is dit zelfs 4 keer gelukt! 2 keer door Do maar ook door Jenna en Esmee.
    Omdat we meer vooruit gingen spelen vielen er achterin wel wat vaker gaatjes en wist VDL ook een keer te scoren wat ze ook gegund was want die meiden deden ook heel erg hun best en bleven erg sportief voetballen.
    Elise hield nog knap een paar ballen tegen en Jill deed het ook heel goed voor het eerst in de mo11.
    Ook hadden we nog een extra supporter in de vorm van Suus, die ook graag bij de mo11 wil maar eerst wilde zien hoe het in zijn werk gaat bij een wedstrijd.
    Door al het enthousiasme van iedereen waren we de tel kwijt geraakt van de doelpunten en dachten zelf dat we 9-1 gewonnen hadden maar het bleek 12-1 te zijn geworden, wat een uitslag!
    Trotse meiden, trotse ouders en trotse leidster!
    We gaan weer lekker trainen deze week want volgende week krijgen we een lastige tegenstander in PPSC die vorige week 25-1 gewonnen hadden van VDL.
    Fijn dat Senna, onze topverdedigster er dan ook weer bij is, dan gaan we er in elk geval weer een leuke wedstrijd van maken! 