• VV Naaldwijk op de braderie

Feestweek Naaldwijk staat weer voor de deur en uiteraard zijn ook wij weer aanwezig. Onze vereniging is aanwezig tijdens de feestweek op donderdag en vrijdag. We zijn te vinden in de Rembrandtstraat bij Marianne's kookwinkel.

Bij de stand kun je een leuk voetbal spel spelen, kun je op de foto met onze Mascotte "Nalukkie", verkopen we onze Merchandise en je vindt natuurlijk alle informatie over de club die je nodig hebt. Daarnaast zijn er tijdens het jaarlijks terugkerende envelopenspel super gave prijzen te winnen. Zoals een echt sparte shirt met handtekeningen van alle spelers! We verloten het shirt onder de kopers van 5 enveloppen. De enveloppen kosten ƃĀ¢Ć‚Ā‚Ć‚Ā¬ 1.00 per stuk, als je er 5 koopt heb je al altijd prijs en nu maak je nog extra kans op dit unieke shirt. Op vrijdag 30 augustus om 17.00 uur trekken we de winnaar!!

Behalve deze leuke prijs zijn er nog een heleboel andere leuke prijzen te winnen. Beschikbaar gesteld door verschillende bedrijven die VV Naaldwijk een warm hart toedragen. Er is een win kans van 1 op 10!

Zien we je daar?