• Click hierboven op het kader om naar de webshop te gaan

• Kleding info

Nieuwe kledinglijn vv Naaldwijk

VV Naaldwijk heeft een overeenkomst met Robey afgesloten voor de kleding. Voor alle leden geldt de verplichting* om gedurende de wedstrijden in kleding te spelen van Robey. Voor de thuiswedstrijden is er een vv Naaldwijk tenue ontworpen, waarbij voor alle leden een shirt en broekje vanuit de vereniging in bruikleen wordt geregeld. Bij de nieuwe kleding zit eenmalig een paar wedstrijdsokken, welke bij eerste gebruik uitgedeeld kunnen worden aan de leden. We gaan er van uit dat alle leden eenmalig een paar wedstrijdsokken krijgen gedurende de eerste periode van de overeenkomst met Robey.

*Gedurende de seizoenen 20-21; 21-22; 22-23 (en mogelijk 23-24) zal er ook nog kleding gebruikt worden die uit de KLUPP Sportswear kledinglijn komt.. Dit is mede afhankelijk van de kwaliteit, en eventueel van doorlopende sponsorovereenkomsten.

Kledingcommissie

De kledingcommissie zorgt aan het begin van het seizoen dat elk team een team tas ontvangt met daarin de shirts, broekjes en een keepers tenue.

De kleding is eigendom van de vereniging en wordt voor ieder seizoen, via de kledingcommissie aan de leiders van de teams uitgereikt. Hiervoor tekenen de leiders een formulier.

Belangrijk is dat de tenues bij elkaar in de team tas blijven en dat ze niet individueel aan de spelers worden uitgereikt (m.u.v de sokken).

Aan het einde van het seizoen dient de team tas met wedstrijdkleding en alle overige teamitems weer bij de kledingcommissie te worden ingeleverd.

Schade aan of vermissing van kleding:

Indien er tijdens de wedstrijd schade aan de kleding ontstaat, dient dit direct na afloop van de wedstrijd bij de leider te worden gemeld. Deze meldt dit bij de kledingcommissie.

Bij vermissing van kledingstukken of geconstateerde schade aan de kleding die niet gedurende de wedstrijd of door normaal gedrag ontstaat, dient de leider dit direct te melden bij de kledingcommissie. Voor alle schade aan kleding die niet direct ontstaan is tijdens een voetbalactiviteit zullen de kosten worden verhaald op de leiders, trainers en of (de ouders) van het team.

Wat kun je als team verwachten (Robey lijn):

Team tas met

• Thuis shirts
    • Broekjes
    • keepertenue
    • (en eenmalig sokken)

Wat kan er verder nog geregeld worden:

Wanneer er sponsors zijn  kan er via de sponsorcommissie een overeenkomst worden afgesloten voor trainingspakken. We streven er naar zoveel mogelijk teams te voorzien van trainingspakken.

• Trainingspakken: Robey Performance Half zip top en broek

Voor meer informatie neem contact op met de sponsorcommissie via sponsor@vvnaaldwijk.nl

Trainers en leiders:

Voor de trainers en de leiders van de teams wordt via de kledingcommissie kleding uitgegeven. De kledinglijn bestaat uit kleding uit de Robey kledinglijn. Het is de leiders verplicht deze kleding tijdens de wedstrijden te dragen. Het is niet toegestaan deze kleding anders dan voor vv Naaldwijk wedstrijden en trainingen te gebruiken. De leiders en trainers zullen ook voor deze kleding een formulier tekenen. Per set is de kleding gemerkt met een nummer, welke geregistreerd wordt per gebruiker van de set.

Zie verder paragraaf met betrekking tot schade en vermissing kleding.

*Gedurende de seizoenen 20-21; 21-22; 22-23 (en mogelijk 23-24) zijn er nog teams die in de bestaande kleding van KLUPP zullen voetballen. Dit is afhankelijk van de doorlopende sponsorovereenkomsten.

Jeugdpakket - Domino Deal:

De Domino Deal is ook met de nieuwe kledinglijn van Robey beschikbaar. Er is een kwaliteitsimpuls gegeven aan de kledinglijn, waardoor we een nog mooier pakket hebben kunnen samenstellen. Leiders en coaches wordt gevraagd om zoveel mogelijk de jeugdleden te stimuleren een pakket aan te schaffen en deze naar de vereniging te dragen. In de nieuwe deal kunnen ook seniorenleden het pakket aanschaffen. Het broekje en de sokken die bij de set zitten, zijn tevens te gebruiken tijdens de wedstrijden van vv Naaldwijk.

Webshop

Op de website van vv Naaldwijk wordt een webshop ingericht met vv Naaldwijk voetbalkleding en enkele Robey artikelen. Op de website kan direct besteld worden en afgerekend worden. De bestelde kleding kan worden afgehaald bij 11Teamsports Wateringen (Herenstraat 90, 2291 BJ Wateringen) of tegen een meerprijs thuis worden bezorgd.

De webshop is te vinden via: https://vvnaaldwijk.clubwereld.nl/

Over Robey:

Over 11Teamsports Wateringen: