• Winst en een gelijkspel in oefenduels voor Naaldwijk

Na de knappe winst op Honselersdijk in de eerste ronde van de Flynth Westland Cup speelde Naaldwijk achtereenvolgens op tegen RAS en Zoetermeer. Op dinsdag was RAS de tegenstander op eigen veld en op zaterdag ging de reis naar Zoetermeer. In beide duels lieten de witkielen zich verrassen door de tegenstanders aan de leiding te laten komen. Tegen RAS was dat 0 – 1 en Zoetermeer nam zelfs een 2 – 0 leiding. RAS bleek echter een makkelijke prooi want na die achterstand ging het lopen bij Naaldwijk en werd via Rashidi Gilkes gelijk en bracht Demian Kok op een 2 en 3 – 1 leiding. In de slotfase was het Laurens Bouritius die die eindstand bepaalde op 4 – 1. Zaterdag liep het heel anders. De witkielen gaven niet thuis het eerste half uur en keek het tegen ene 2 – 0 achterstand. Dit terwijl Naaldwijk in de eerste minuut al de leiding had kunnen nemen via Danny Niël. In laatste kwartier van de eerste helft bracht Naaldwijk de score tot 2 – 2 door een strafschop van Michiel van den Berg en een schitterende halve omhaal van Frank Schipper. Na de rust drukte Naaldwijk wel vol maar zag dit worden beloond met doelpunten waardoor het 2 – 2 bleef.
    Naaldwijk 3 speelde in het voormalig Westland tegen Loosduinen. Het tweede van de gastheren kon bij winst aansluiten bij de subtop terwijl Naaldwijk de punten hard nodig heeft om weg te blijven van de laatste plaats. Naaldwijk spelde eindelijk weer eens een goede wedstrijd met de focus het voetballen. Hierdoor bleek het de betere van de twee en won het 1 – 3.
    Naaldwijk 4 kon de goede lijn van vorige week niet doorzetten en moest mede omdat het tegen zichzelf speelde het onderspit delven tegen Honselersdijk 4. De gasten waren met 1 – 4 te sterk voor Naaldwijk waar van de week nog wel een keertje gesproken zal worden over deze wedstrijd.
    Naaldwijk 5 na het dramatisch optreden van vorige week ontvingen de witkielen nu de nummer 2 van de ranglijst Schipluiden 4. Naaldwijk speelde nu een verdienstelijk wedstrijd en zij hielden dan ook de nummer 2 op de nul. Helaas wist Naaldwijk zelf ook niet te scoren zdat het eindigde zoals het begon 0 – 0.
    Naaldwijk 6 leek vooraf misschien wel een makkelijke wedstrijd te hebben want het lager staande Vitesse Delft 7 kwam op bezoek. Niets bleek minder waar want de gasten waren beter dan de witkielen. De punten gingen door een 2 – 1 overwinning mee naar Delft en Naaldwijk verliest door de nederlaag de koppositie uit het oog.